MAART 2020

28

Filmserie Blik op Vrijheid in Movie-W met speciale gasten, live muziek en vrijheidsmaaltijd. - uitgesteld

25

Filmserie Blik op Vrijheid in het Bestegoed in Elst door de Dorpsraad Vereniging Dorpsbelang Elst.- uitgesteld

24

Filmserie Blik op Vrijheid in de Hal van de Gedachteniskerk in Rhenen om 20.45. - uitgesteld
Organisatie: Historische Vereniging Oudheidkamer Rhenen

8

Vertoning van de afleveringen 'Ziba Nillian' en 'Sham Hassan' van Blik op Vrijheid tijdens internationale vrouwendag in de bblthk.

JANUARI 2020

17

De foto-expositie en filmserie van Blik op Vrijheid wordt getoond tijdens de opening van 75 jaar herdenken in Rhenen.

SEPTEMBER 2019

30

Foto-expositie van Blik op Vrijheid in Burgers Zoo tijdens de Vluchteling conferentie van de Provincie Gelderland en Vluchtelingenwerk Oost Nederland

10

Blik op Vrijheid neemt deel aan de jongerenconferentie  'Past Forward' van Brabant Remembers

JUNI 2019

24

De expositie van Blik op Vrijheid is te zien tijdens de medewerkersdag van Stichting Vluchtelingenwerk in Burgers Zoo in Arnhem.

22

Blik op Vrijheid vertoont twee korte filmportretten van Teun Jordaan en Abdel Tarakji tijdens de open dag van de woonwerkplaats de Kleine Wereld in Wageningen. Van 14.00 - 17.00 uur, Industrieweg 27 in Wageningen.

15

Blik op Vrijheid is tijdens Nacht van de vluchteling te zien zijn bij de route van Nijmegen naar Arnhem.

MEI 2019

17

Filmserie Blik op Vrijheid bij filmhuis Movie W in Wageningen.

4

Blik op Vrijheid is de rode draad door de bevrijdingsvuur-ceremonie in de nacht van 4 op 5 mei in Wageningen.

3

Filmhuis vertoning Blik op Vrijheid in het LUX in Nijmegen.

APRIL 2019

11

Uitzending filmserie Blik op Vrijheid op Omroep Gelderland.

6

Filmhuis première Blik op Vrijheid In het Heerenstraat Theater in Wageningen.

4

Vijfde film uit de serie Blik op Vrijheid op Omroep Gelderland.

Expositie Blik op Vrijheid in de Bblthk in Wageningen.